سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیر روشویی هوشمند شاران مدل Pisa

شیر روشویی هوشمند شاران مدل Pisa

برای اطلاع از قیمت، با شیرآلات تماس بگیرید

 

دارای رگلاتور تنظیم جریان

خروجی آب 3 لیتر بر دقیقه

دارای پوشش نانو روی بدنه

جنس بدنه استنلس استیل

عملکرد با برق و باطری همزمان

حسگر با سیستم عملکرد لحظه ای

صرفه جویی در مصرف آب تا 90 درصد

منبع تغذیه 4 عدد باطری قلمی آلکالاین

حسگربا قابلیت تنظیم حساسیت و تاخیر

تمامی قطعات ضد آب و تحت استاندارد اروپا

2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش

 

آیا دستشویی هوشمند ارزشش را دارد؟

توالت های هوشمند سازگار با محیط زیست هستند و باعث می شوند حمام شما بزرگتر شود. چه در حال بازسازی حمام خود باشید و چه در حال استفاده از یک توالت جدید باشید ، توالت های هوشمند ارزش دیدن را دارند. آنها نه تنها فوق العاده و فوق العاده تکنیکی هستند ، بلکه زندگی شما را نیز کمی ساده تر می کنند

 

آیا می توان از فولاد ضد زنگ در بدنه استفاده کرد؟

فولاد ضد زنگ کمترین مقاومت در برابر خوردگی را دارد و فقط برای کاشت موقت استفاده می شود. آلیاژهای تیتانیوم و Co-Cr در بدن دچار خوردگی نمی شوند. با این حال ، یونهای فلزی به آرامی از طریق لایه اکسید پخش شده و در بافت تجمع می یابند.

 

ترکیب فولاد ضد زنگ چیست؟

 

فولادهای ضد زنگ فولادهایی هستند که حداقل 10.5? کروم ، کمتر از 1.2? کربن و سایر عناصر آلیاژی دارند. مقاومت در برابر خوردگی و خواص مکانیکی فولاد ضد زنگ را می توان با افزودن عناصر دیگر مانند نیکل ، مولیبدن ، تیتانیوم ، نیوبیوم ، منگنز و غیره افزایش داد.

 

تیتانیوم بهتر است یا فولاد ضد زنگ؟

 

هر دو تیتانیوم و فولاد ضد زنگ با دوام هستند - به لطف خواص فوق العاده ای که ارائه می دهند. در مقایسه ، تیتانیوم تقریباً 3 تا 4 برابر قوی تر از فولاد ضد زنگ است. این باعث می شود تیتانیوم طول عمر طولانی برای نسل ها داشته باشد.

 

حساسیت سنسور حرکت چیست؟

سنسور حرکت شما دارای یک صفحه شماره گیری است که "حساسیت" یا "محدوده" نامیده می شود و به شما امکان می دهد چگونه سرعت حرکت را فعال می کند. برای مهار واقعاً چراغ امنیتی تشخیص حرکت که هر زمان که گربه در محدوده خود قدم می زند یا موتور اتومبیل گرم در آن روشن می شود ، روشن می شود ، همچنین باید سنسور را به بهترین نحو نشان دهید.

 

آیا پوشش نانو بی خطر است؟

 

نانومواد اندازه گیری شده در نانومترها یا یک میلیاردم متر ، کاملاً نامرئی هستند و تقریباً در لمس قابل تشخیص نیستند. پوشش های نانو نیز کاملاً ایمن هستند. آنها حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مضر ، بدون ترکیبات آلی فرار ، هیچ چیزی که به شما و خانواده شما آسیب برساند ، نیستند.

 

پوشش نانو چه کار می کند؟

ایده پشت یک پوشش نانو و ضد آب ساده است: یک لایه بسیار نازک از ذرات میکروسکوپی برای پر کردن هر منافذ سطح مواد استفاده می شود. پوشش نانو دومین پوست ضد آب و کثیفی را فراهم می کند. همچنین می تواند از خوردگی ، خط و خش و نقاشی های دیواری محافظت کند.

 

پوشش نانو به چه معناست؟

پوشش نانو ، که به عنوان پوشش سرامیکی نیز شناخته می شود ، فرایند اعمال یک لایه سطحی است که ذرات خشک ، آب ، روغن و خاک را دفع می کند. ... به عنوان مثال ، یک پوشش نانو می تواند سطحی را در برابر خراش مقاوم کند ، سختی را بهبود بخشد یا آن را در برابر باکتری ها مقاوم کند.

 

آیا پوشش نانو ارزش دارد؟

 

در بسیاری از موارد ، پوشش سرامیکی رنگ شما کاملاً ارزش قیمت را دارد. این محافظ عالی در برابر آلودگی ها و خراش های جزئی است ، در حالی که نظافت خودرو را بسیار راحت تر می کند. روکش ها برای هر ماشین یا مالک مناسب نیستند. این به نحوه استفاده و مراقبت از آن بستگی دارد.

 

نانو یا سرامیک کدام بهتر است؟

به دنبال طولانی ترین - پوشش DIY نانو سرامیک

 

پوشش DIY نانو سرامیک حداقل دو سال دوام می آورد و ویژگی های آبگریز استثنایی ، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و موارد دیگر را برای شما به ارمغان می آورد-با ارزش بسیار بهتر از سایر محصولات پوشش سرامیکی با اسپری

 

روکش نانو از چه چیزی ساخته شده است؟

یک پوشش فوق آبگریز یک لایه سطحی نازک است که آب را دفع می کند. این ماده از مواد فوق آبگریز (فوق آبگریز) ساخته شده است. برخورد قطرات با این نوع پوشش می تواند به طور کامل بازگردد.

 

منبع:

https://shiraalat.com/product/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-pisa/